Tänkte att lägga ner 12mm pex i plattan på ett hus från 1973. Ytan är ca 6kvm tänkte jag fräsa 2 paralella spår
och sedan jämna av golvet. Tänkte ta bort det vattenburna elementet ock koppla det till slangen i stället.Behövs det någon pump eller shunt av nå slag eller termostat