Hej!
Vi har precis köpt en enplansvilla med källare.
I källaren (som tidigare varit garage) finns i ena rummet en direktstyrd frånluftsfläkt av modell PAX. Vid besikningen har besikningsmannen endast skrivit att den finns och det är oklart varför den monterats.
Min fråga är om vi skall sätta på den?
Det är lite unken lukt i källaren till och från.
Gör frånluftsfläkten det bättre?
Finns en ventil i gillestugan som är öppen.
I två rum är det uppreglade väggar och detta skall vi ta bort under året. Klinkers på hela golvet.
JW