M MIchael Johansson2 #1 Medlem · 2 inlägg 23 maj 2021 11:32 MIchael Johansson2 Medlem 2 inlägg 23 maj 2021 11:32 #1 Min fråga är om det räcker att sätta ett så kallat raster i taket ? #frånluft #frånluft-torkrum #undertak #ventil
J JKrister #2 Renoverare · sthlm · 822 inlägg 23 maj 2021 11:48 JKrister Renoverare sthlm 822 inlägg 23 maj 2021 11:48 #2 Pic o didnt happen. Vi kommer sätta "raster" direkt under friskluftsventilen. Borde funka fint för er.
Pic o didnt happen. Vi kommer sätta "raster" direkt under friskluftsventilen. Borde funka fint för er.
M MIchael Johansson2 #3 Medlem · 2 inlägg 23 maj 2021 13:31 MIchael Johansson2 Medlem 2 inlägg 23 maj 2021 13:31 #3 J JKrister skrev: Pic o didnt happen. Vi kommer sätta "raster" direkt under friskluftsventilen. Borde funka fint för er. Tack
J JKrister skrev: Pic o didnt happen. Vi kommer sätta "raster" direkt under friskluftsventilen. Borde funka fint för er. Tack