Har en galvad hydrofor som har en plugg i botten med dimensionen R50.
Har ingen glädje av den pluggen. För hur ska jag annars kunna tömma den på vatten om jag skulle behöva det?

Och R50 är en ganska maffig dimension om jag ska kunna koppla på en slang eller ett rör för att leda ut vattnet.

Hur gör jag enklast för att gå från R50 till en dimension med kran som sista del så att jag kan tömma den vid behov?
 
Bild?
 
Krilleman
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Om det är 50-gänga med plugg i botten på hydroforen så ersätter du pluggen med en bussning till lämlig storlek för att komma vidare till en avtappning.

[länk]

[bild]
Tack. Det var en sådan jag hade hoppats på men hittade bara R50/R40.
Nu är den beställd.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.