L LindaN #1 Medlem · 21 inlägg 22 jun 2006 12:25 LindaN Medlem 21 inlägg 22 jun 2006 12:25 #1 Jag har nu fått mitt bygglov bevilljat och ska nu fixa en tid för samrådsmöte. Det står att jag ska lämna in en principsektion, vad är det?
Jag har nu fått mitt bygglov bevilljat och ska nu fixa en tid för samrådsmöte. Det står att jag ska lämna in en principsektion, vad är det?
volvo #2 Medlem · Södra sverige · 2 771 inlägg 22 jun 2006 14:35 volvo Medlem Södra sverige 2 771 inlägg 22 jun 2006 14:35 #2 Ett tvärsnitt av ditt hus som visar (i princip) hur det är uppbyggt. Detta är något som din konstruktör får ta fram. Dessutom behöver du ka en KA och en kontrollplan framme till samrådsmötet.
Ett tvärsnitt av ditt hus som visar (i princip) hur det är uppbyggt. Detta är något som din konstruktör får ta fram. Dessutom behöver du ka en KA och en kontrollplan framme till samrådsmötet.