Jag har nu fått mitt bygglov bevilljat och ska nu fixa en tid för samrådsmöte. Det står att jag ska lämna in en principsektion, vad är det?
 
Ett tvärsnitt av ditt hus som visar (i princip) hur det är uppbyggt.
Detta är något som din konstruktör får ta fram.

Dessutom behöver du ka en KA och en kontrollplan framme till samrådsmötet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.