1 186 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Fråga till byggahus.se
Äh, ville ställa en direkt fråga till byggahus.se men hittade inte dit så frågan hamnade här. När jag måste logga in så pustar jag som fan för att alltid behöva skriva både mailadress och lösenord. Räcker det inte med lösenord? Många ggr jag struntat att logga in på något intressant pga det. Är inte stressad med det borde ju vara så enkelt som möjligt.
Kan du inte använda dig av appen så är du alltid inloggad? När jag hamnar på en byggahus-tråd via datorn eller google så har jag en inställning att mitt användarnamn och lösenord är sparat. En inställning i din dator borde vara allt som krävs för att slippa skriva in allt varje gång.K Kai Smedfors skrev:Äh, ville ställa en direkt fråga till byggahus.se men hittade inte dit så frågan hamnade här. När jag måste logga in så pustar jag som fan för att alltid behöva skriva både mailadress och lösenord. Räcker det inte med lösenord? Många ggr jag struntat att logga in på något intressant pga det. Är inte stressad med det borde ju vara så enkelt som möjligt.
Mvh
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Kolla också så att du inte råkar surfa anonymt/inkognito/privat läge. Då måste du logga in hela tiden, vilket är ganska jobbigt. Jag känner många som råkar surfa inkognito i mobilen som sedan inte vet hur man byter tillbaka till standardläge.
Klicka här för att svara