Torkar veden någonting alls på vintern? Har typ 2 m3 som jag tog ner och klöv i augusti, som nu ligger i ett välventilerat utrymme. Har en känsla av att den behövs framåt mars nånting.
Redigerat:
Klicka här för att svara