Ja det är jag, men då får ju gärna tillverkaren informera om att dom har bytt ut dom gamla hederliga skruvarna mot en ny ganska udda modell.
Men vissa truckmärken har usel dokumentation, t.ex så kan inte ett av europas största märken få fram ett elshema på sin maskin......
