L
useless useless skrev:
Vad är problemet med Thermomatic-regulatorn? Vad vill du uppnå med Nesten?
Troligtvis satt det en annan shuntmotor där som elektriker ersatt med Thrermomaticen och hur han kopplat vet vi inte
Till TS vad har du för panna där , namn och typ
 
Då får du byta mer för den funkar som sagt inte med Thermomatik. Du verkar lite lik de troll som brukar dyka upp här ibland om jag ska vara helt ärlig.
 
P
GK100 GK100 skrev:
Då får du byta mer för den funkar som sagt inte med Thermomatik. Du verkar lite lik de troll som brukar dyka upp här ibland om jag ska vara helt ärlig.
Förlåt om jag verkar vara ett troll. Jag är en tonåring som är irriterad på att det är för kallt hela tiden och att det inte finns någon information om de än Thermostaten vi har
 
Varför inte fixa så att befintlig utrustning funkar istället för att koppla in fler saker? Utan fungerade reglering lär inte Nesten göra ett bättre jobb än nuvarande termostat.
 
P
useless useless skrev:
Varför inte fixa så att befintlig utrustning funkar istället för att koppla in fler saker? Utan fungerade reglering lär inte Nesten göra ett bättre jobb än nuvarande termostat.
Jo, för den nuvarande är trasig. Och den har vi bara haft i ett år.
 
Är det inte garanti på den? Om inte annat så är det väl enklare att byta den och få till systemet? Oavsett vilket så måste ju regulatorn funka oavsett om den styrs av rumstermostaten eller av Netsten. Om det bara är termostaten det är fel på så låter det som en enkel sak att fixa.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.