Förlåt om jag verkar vara ett troll. Jag är en tonåring som är irriterad på att det är för kallt hela tiden och att det inte finns någon information om de än Thermostaten vi harGK100 skrev:
Är det inte garanti på den? Om inte annat så är det väl enklare att byta den och få till systemet? Oavsett vilket så måste ju regulatorn funka oavsett om den styrs av rumstermostaten eller av Netsten. Om det bara är termostaten det är fel på så låter det som en enkel sak att fixa.
Klicka här för att svara
