tjo,

har tidigare handlat en hel del från denna firma, det har alltid fungerat klockrent.

Har man dessutom bara haft E-nr på det man vill ha så har de fixat det, alltså sånt som inte finns på hemsidan. Smidigt och kunna hämta på plats med för oss som bor i närheten.

Nu mailade jag och frågade på ett par produkter som de inte har på sin hemsida, har inte ens fått svar...

Svara på mail bör man väl klara om man nu är ett rent "internetföretag" ?

Då börjar jag fundera lite, såg nu att de tydligen flyttat till Landskrona (från Staffanstorp) finns inga tel. nr för kontakt längre, och vad jag kan se inte möjlighet att hämta varorna själv.

Det är inte så att stället tagits över av någon annan så det har bytt ägare?

Om det har bytt ägare vet jag inte, men jag tror nog mest att du har haft otur just nu. Jag har mailat E-nummer och fått svar med med vändande e-post alldeles nyss, inga problem. Att hämta ut order direkt funkar väl fortfarande? Tycker jag sett det som leveransalternativ någonstans i beställningsprocessen?

miss av mig, visst går det att hämta på lagret fortfarande.

Kanske bara jag som haft otur då...nu gick beställningen till en annan leverantör iaf...

Har också handlat (och hämtat i Landskrona) nyligen. Funkade bra. T.o.m bättre än innan då man nu tydligen har en som jobbar aktivt med privata kunder som hämtar.

Bara lite meckigt att hitta rätt eftersom det inte fanns någon skyllt vilken ingång som gällde, fast det var ju lika dåligt i staffanstorp.

Jag har också mejlat och frågat om några saker nyligen utan att få svar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.