907 läst ·
3 svar
907 läst
3 svar
Fråga gällande rivning av tegelvägg
Hej,
Jag ska på sikt ringa ner det mexiteglet som sitter på halva huset och sedan sätta antingen liggande eller stående panel istället. Jag har påbörjat rivning som ni ser på bilderna och bakom teglet sitter det något form av board. Den känns ju torr och fin men vad tycker ni, ska jag även ta bort denna eller täcka med något annat innan jag sätter läkt och panel?
Något annat ni tycker man ska tänka på vid rivning och byte av fasad?
https://forumbilder.com/i/rXko
https://forumbilder.com/i/rXkd
https://forumbilder.com/i/rXkg
Jag ska på sikt ringa ner det mexiteglet som sitter på halva huset och sedan sätta antingen liggande eller stående panel istället. Jag har påbörjat rivning som ni ser på bilderna och bakom teglet sitter det något form av board. Den känns ju torr och fin men vad tycker ni, ska jag även ta bort denna eller täcka med något annat innan jag sätter läkt och panel?
Något annat ni tycker man ska tänka på vid rivning och byte av fasad?
https://forumbilder.com/i/rXko
https://forumbilder.com/i/rXkd
https://forumbilder.com/i/rXkg
Klicka här för att svara