Har byggt ett attefallshus på 30 kvm (komplementbyggnad) och måste lämna in en brandskyddsdokumentation
Väggarna består av: 14mm träpanel - Ångbroms - 95mm Träfiberisolering - Vindskydd - 45mm planktimmer.
Uppfyller mina väggar kraven på EI30, eller måste jag sätta gipsskiva på ett av husen där avståndet är 7-8m?
Träfiberisolering är ju impregnerad med brandhämmande medel och uppfyller Euroklass E
Någon som vet?
Tack på förhand
