Hej, jag har ett ca 40kvm garage med vindsyta, i nuläget åtkomlig enbart från utsidig inspektionslucka. Jag har behov av extra långtidsförvaring och undrar om denna yta skulle kunna användas till att åtminstone få undan motsvarande 15-20 flyttlådor med grejer från mer lättåtkomlig förrådsyta.
Det ser ut som på bilden. Jag tänker att man skulle behöva byta isoleringen till något mer kompakt, lägga nån form av rudimentärt golv/landgångar, och öppna en lucka med nedfällbar stege till garaget.
Är det rimligt? Ffa kan jag inget om att byta isolering av innertaket och hur man tänker där
Det ser ut som på bilden. Jag tänker att man skulle behöva byta isoleringen till något mer kompakt, lägga nån form av rudimentärt golv/landgångar, och öppna en lucka med nedfällbar stege till garaget.
Är det rimligt? Ffa kan jag inget om att byta isolering av innertaket och hur man tänker där
Jag röstar på orimligt. Du måste suga upp isoleringen, köpa ny isolering och sedan göra landgångar samtidigt som du lägger mineralullen.
Min röst är på att låta det vara och istället optimera bort innehållet i lådorna.
// Remax, som är skadad av att behöva tömma hoardervindar
Min röst är på att låta det vara och istället optimera bort innehållet i lådorna.
// Remax, som är skadad av att behöva tömma hoardervindar
Klicka här för att svara