Jag har ett långsmalt badrum och har därför valt att sätta ett grundare handfat (40 cm djupt) och för att slippa ha spegeln vid näsan, som det hade blivit om det varit ett spegelskåp, så ska det upp en enkel spegel utan förvaring bakom.

Allt väl så långt.

Men nu har jag då brist på förvaringsutrymme i badrummet och behöver hjälp med att hitta en lösning för förvaring av smink, tandkrämstuber, schampoflaskor etc. Väggen där handfat och toastol befinner sig är körd eftersom jag inte vill ha ett skåp ovanför toastolen.

Återstår gör då väggen mittemot handfat och tvättmaskin (det finns ett fönster mittemot toastol)
Se ritning på http://www.byggahus.se/forum/attach...-i-avlopp-orsakade-vattenskada-heidisbad3.jpg

Problemet är att förvaringen inte kan vara så djup. Tips och ideer om förvaring som är ungefär "en shampoflaska" djup emottages tacksamt. Jag ser helst att det är en sluten förvaring för att hålla det lättstädat. Men du för gärna övertyga mig om annat om det finns en bra anledning.

Hej!
Det enda jag kan komma på just nu är, om du går in på:
karl-andersson.se och letar på produkter/förvaring och tittar där på bilderna på Trippo.
Det är en, i och för sig, öppen hylla, men med litet djup, finns i många färger och mått. Den är snygg, enkel och lätt att torka av.

Trippo såg jättetrevlig ut och passar in i den stil jag valt i badrummet. Tack för tipset!

Det stod även att den går att ha i badrum och det var ju en förutsättning. Ska se om jag kan hitta några lådor med lock som skulle kunna passa den grundare varianten (18cm) av Trippo.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.