Har ett fint hemmasnickrat växthus men tyvärr inga gröna fingrar. Ordentligt gjort med cc 60 cm och yttermåtten 180 x 240 cm. Stommen är 50x50 mm reglar. Utvändigt sitter ett varv byggplast och taket är kanalplast. Enklast och billigast möjligt alltså.

Tänkte flytta detta ett par meter och och göra en liten oisolerad bod av det istället. Måtten är idealiska för mig. Vilken typ och dimension av fasadpanel törs man hänga upp på 50x50 mm reglar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.