Mikael_L skrev:
Oj somnade du ? :D

Jag PM'ar dig mitt kontonummer så kan du erlägga lite kollekt. ;)

OK, jag kanske blev lite högtravande, det medges.
Nja, jag tycker det var kloka ord, om alla tänkte så, så hade nog många konflikter här på "forat" undvikits...
 
Mikael_L skrev:
Vi är tusentals medlemmar på byggahus.
Vi är här av olika skäl men på samma villkor.

Att skippa titlar eller att åtminstone inte ha titlar med värde-ord är demokratiskt och jämlikt.
Då avser jag även hantverkartitlar.

Jag anser att på forumet är:
ingen fråga för dum för att ställas.
ingen idé för tokig för att diskuteras
ingen gammal sanning för sann för att ifrågasättas
ingens åsikt för ringa för att inte tas hänsyn till.

Titlar gynnar inte detta.

Den nytta byggahus ger är att förhoppningsvis blir åtminstone några tusen personer blir bättre och vaknare beställare, duktigare byggare eller utförare.
Får finare och friskare hus.
Att nya och bättre tankar och byggmetoder föds och eller får genomslag.
osv
Mycket kloka ord :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.