Byggplats med träreglar som stöd, isoleringsplattor på grus och elslang, förberedelse för golvvärme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Såhär såg det ut. Jag var väldigt försiktig. Absolut inte gräva djupare än där sulan slutar. Jag valde å ha reglarna där som skydd för min egen säkerhet. Men sen när jag skulle lägga golvvärmeslang var jag tvungen att ta bort dom för dom var ivägen. Då monterade jag iaf en i mitten högre upp.

Ser ut exakt som mina gamla reglar efter att ha rivit gammal trall. Visste väl att jag skulle ha användning för dom ;)

Ser bra och stabilt ut!

Bara tryck mot väggar, inget mot sulor?

P Psan skrev:
Ser ut exakt som mina gamla reglar efter att ha rivit gammal trall. Visste väl att jag skulle ha användning för dom ;)

Ser bra och stabilt ut!

Bara tryck mot väggar, inget mot sulor?
Haha japp. Jag rev bort en trall när jag skulle fixa dränering. Så dom kom ju till användning där.

Nej bara mot vägg annars hade jag inte kunnat lägga xps skivorna. Dom horisontella vilar ovanför sulan.

P Phasio skrev:
Haha japp. Jag rev bort en trall när jag skulle fixa dränering. Så dom kom ju till användning där.

Nej bara mot vägg annars hade jag inte kunnat lägga xps skivorna. Dom horisontella vilar ovanför sulan.
Samma här, pga dränering. :)

Tack för lite mer info! Får bjuda på en källarprojekttråd när det blir av!

• Gilla
Phasio
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.