Ska börja regla upp väggarna till badrummet på övervåningen c30 så det blir stabilt och bra. Nu slog det mig att stödbensväggen och snedväggen som består av gles c30 på takstolarna inte känns särkilt stadiga som underlag jämfört med innerväggen. Behöver man förstärka denna och i så fall hur? Tätare med gles eller ersätta gles med tex 45x70? Kanske tom sätta fler stående reglar?