637 läst ·
4 svar
637 läst
4 svar
Första radiatorn blir inte varm!
Har precis nyinstallerat tre välanvända radiatorer på en ny slinga i ett befintligt system. de är parallellkopplade enligt konstens alla regler. Nya rör och nya ventiler. Idag släppte jag på varmvatten och två av radiatorerna blir varma, men den första av de tre blir inte varm!? Hur är det möjligt, vad kan vara fel?
Det är luftat och kommer nu bara vatten, så det är uppenbarligen fullt.
Det är luftat och kommer nu bara vatten, så det är uppenbarligen fullt.
ok, det ska jag undersöka. Kan de vara stängda vid leverans?
Radiatorerna är begagnade, returventilerna är sprillans nya 
Klicka här för att svara
