....mer än fyra kilo blir det inte i någon cykel här hemma men släpet vill ha mer och därför funderar jag på 100psi-varianten.

• Gilla
Daniel Nordborg
  • Laddar…
Det står att den ska sitta kvar själv men jag ser inte riktigt hur låsningen fungerar. Den du hittade på racequipe är utan fyllapåfunktion......

Ja, så blev det då beställt en PCL airforce till sist, och en Philips clockradio på samma gång. Ingen fraktkostnad. Från amazon.co.uk.

Känner att även jag borde få tummen ur snart....

ullberg
thomasx skrev:
Ja, så blev det då beställt en PCL airforce till sist, och en Philips clockradio på samma gång. Ingen fraktkostnad. Från amazon.co.uk.
Har du en länk? De jag hittar vill inte ens skeppa till mitt postnummer.

/U

EDIT: fick jag den att skicka till SE (dock ej i lager längre), men däremot var det en frakt, jag kan nog leva med £6 i frakt, men kan man slippa så är det ju trevligt...

Redigerat:
MathiasS skrev:
Man köper en sån här [länk] eller åker till gon som har en. Men jag antar att detta bygger på att den manometer man har kan kalibreras.....
Varför skulle inte den vara kalibreringsbar, det är väl alla manometrar?

Billigt skit är säker inte det?

MathiasS skrev:
Billigt skit är säker inte det?
Jo, eftersom vid en kalibrering talar man endast om hur mycket eller lite det misstämmer. Däremot en kalibrering med justering går nog inte att göra på allt..

Ok, du sitter här och märker ord alltså! Då hänger jag med. :thumbup: Jag håller isåfall med om att allt kan kalibreras men att billigt skit inte kan justeras.

ullberg
Jaha, så damp min PCL Airforce ner, strax under 50£ inkl frakt (39,95 + 9.30), hur står sig mina kalibreringsresultat mot er andra som köpt en likadan? (För mina ändamål räcker det hur som helst gott)
ImageUploadedByTapatalk1383052632.665591.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

/U

Många PCL snubbar här. Jädrar vad avis ni kommer bli om jag får tummen ur nångång.....

ullberg
MathiasS skrev:
Många PCL snubbar här. Jädrar vad avis ni kommer bli om jag får tummen ur nångång.....
Ledsen att göra dig besviken, men jag kommer inte bli avis, detta är så sjukt långt över mitt egentliga behov/kravspec att inte ens en svart-grön påfyllare med plug-it-anslutning (vad nu den ska vara bra för i denna kontext) skulle ge ha-begär...

(givet hur utdragen du gjort denna process kan det ju dessutom vara så att jag ligger några meter under jord innan du faktiskt får tummen ur...)

/U

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.