Jag har utrymmet som synes på bilderna.
Någon som har tips på hur jag ska göra för att få en så bra bastu som möjligt?
Tänkte mig en "hall" innanför dörren och sedan bastudörr till bastun, kanske ta upp ett fönster bredvid förrådsdörren för att skapa ett titthål från bastun.
Eller ska jag kanske placera laven på långsidan och ta upp ett fönster på åt det hållet?
Utrymmet är knappt 2 meter brett och 3 meter långt.
Tacksam för synpunkter och tips
