1 419 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Förgförslag till mit nya kök
Har köpt nytt kök, bianco högblank vit från Kvik med svart matt kakel och rostfria vitvaror. Nu skall jag välja förg på väggarna, några förslag?
bor i en två på 50 kvm och de resterade rummen i lägenheten är somrum mörk brunt och vardagsrum och hall grå grönt.
bor i en två på 50 kvm och de resterade rummen i lägenheten är somrum mörk brunt och vardagsrum och hall grå grönt.
Det vore kul att ser lite bilder!Axel24 skrev:
Har själv ett Bianco fast i platta paket ännu så länge
Vilket bänkskiva valde du?
Vi kommer köra med vita väggar, ek golv, "dark concrete" bänkskiva. Kaklet har vi inte bestämd ännu därför blev jag nyfiken på hur ditt blev.
Stenback skrev:
mitt är också i platta paket än sål änge kommer sätta upp det 7 juni. Har ekbnäkskiva och ekgolv (två stav verona från kährs). Blev en annan grån kulör från nodsjö, lki grån 28 från deras levade kulörer serie.
skall ta bilder så fort det är uppe.
Har oxå köpt vitt kök (högblankt) och jag ska ha svarta blanka stenbänkar och rostfria vitvaror. Sen har jag knackat fram teglet på min skorsten, den har rött tegel. Utöver detta har jag tänkt sätta en inramning på ett halvhögt skåp (ugn o micro) samt runt kylen/frysen med mörkt trä typ valnöt.
Men jag har inte bestämt färgerna till väggar o golv - så jag ska följa de tips du får...
Velar fortfarande mellan kakel och färg/tapet med glasskiva ovanför bänkarna..
På golvet ska jag i alla fall lägga klinker i rätt stort format..
/t
Men jag har inte bestämt färgerna till väggar o golv - så jag ska följa de tips du får...
Velar fortfarande mellan kakel och färg/tapet med glasskiva ovanför bänkarna..
På golvet ska jag i alla fall lägga klinker i rätt stort format..
/t
Klicka här för att svara