Hej, min luftvärmepump FH35 har fått en läcka på kylkretsen och är därför på väg till återvinningen. Är det någon som har behov av delar? Fläkt, moderkort, wifi-puck etc?'Kan skickas mot fraktkostnad.

Vänliga hälsningar,
Jonas, Borås
 
  • Gilla
mxlmxlm
  • Laddar…
J JonasCe skrev:
Hej, min luftvärmepump FH35 har fått en läcka på kylkretsen och är därför på väg till återvinningen. Är det någon som har behov av delar? Fläkt, moderkort, wifi-puck etc?'Kan skickas mot fraktkostnad.

Vänliga hälsningar,
Jonas, Borås
är den kvar ?
 
Undrar om du har den kvar har e
n samma med el fel ?
 
Hej!
Nej tyvärr, den gick till återvinning för några veckor sedan. Har bara sparat wifi-puckarna.
 
Kontakar dig om wi fi grejen men måste ha igång den först ?
 
D deluxe_1 skrev:
Kontakar dig om wi fi grejen men måste ha igång den först ?
Bara att skicka adress så lägger jag den på lådan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.