N Norra Sverige #1 Medlem · 1 inlägg 14 sep 2022 20:20 Norra Sverige Medlem 1 inlägg 14 sep 2022 20:20 #1 Hej, avser bygga en stuga (spiketält) som kallställs mellan nyttjandetiderna. yttermått 2,2 x 3,15 m 2,80 höjd mot husvagnssidan. Vad är lämpligt på insidan väggar o undertak, OSB, råspont eller vad? Golvet råspont? Väggar tak o golv är isolerade. #förgård #husvagn
Hej, avser bygga en stuga (spiketält) som kallställs mellan nyttjandetiderna. yttermått 2,2 x 3,15 m 2,80 höjd mot husvagnssidan. Vad är lämpligt på insidan väggar o undertak, OSB, råspont eller vad? Golvet råspont? Väggar tak o golv är isolerade.