Hej, avser bygga en stuga (spiketält) som kallställs mellan nyttjandetiderna. yttermått 2,2 x 3,15 m 2,80 höjd mot husvagnssidan. Vad är lämpligt på insidan väggar o undertak, OSB, råspont eller vad? Golvet råspont?
Väggar tak o golv är isolerade.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.