Vi har ett hus från 1990 med krypgrund och nu har vi tänkt installera en braskamin. Vi har bestämt oss för en kamin med täljsten som väger 220 kg plus skorsten på ca 70 kg. Vad tror ni, håller golvet för detta eller behövs det någon förstärkning? I så fall hur gör man med en förstärkning?