Fast behöver du ens peka med hela handen? Hur kan du ens se det behovet?
Detta är ett FORUM, där 99,9% av användarna har absolut 0 anknytning till dig på något vis utöver just detta forum.
Jag tror du kommer få betydligt mer respons om du provar att vara pedagogisk och ödmjuk och kanske försöka hjälpa och förklara på ett vettigt sätt.
Skulle jag låta som dig på jobbet så skulle jag få åka och sy läppen ganska ofta, man tjänar inget på att peka med hela handen inom bygg enligt mig. Det är betydligt bättre att vara pedagogisk och hjälpa individen att utveckla sig och känna sig trygg med att fråga om denne inte kan. Med ditt sätt så kan jag tänka mig att ingen frågar dig då du låter ungefär som min lågstadielärare som hette Irmgard och var en kopia av satan själv.
Men nu är vi offtopic och jag har ändå löst det, hur tänker jag inte berätta då Morten antagligen kommer ha åsikter om det, även om jag kanske har gjort precis som han vill, så gjorde jag det nog inte exakt på det sättet han tänkte att jag skulle göra det på.
Plattorna kommer från Colorama och är inköpta för länge sedan när jag satte klinker runt 2 stycken kaminer. Därav size gigantus, men jag delade dom på 4 vid fallet vid duschen så det kirrade sig!
Och nej, det kommer inte gå hål på duken, jag lovar...