med 33x33 plattor (cm gissar jag) så blir det väldigt svårt att få något bra fall utan väldiga fogsprång.

Hur menar du med vatten samling?

jag skiter i detta och gjuter igen hela badrummet till en massiv klump betong och säger till sambon att "det bara blev så"
:P

• Gilla
1457g
  • Laddar…
Denna tråd bevisar att fix för plattsättaren är som mjukfog för målaren.....

• Gilla
Kimpaann
  • Laddar…
Vad ä det för tätskikt vi ser på bilderna?

Probau

På tok för stora plattor i duschhörnan anser jag, kan du dela en platta i 4 delar? Eller skära ner till 10x10

Har raderat lite tjafs.

/Mvh Moderator

Learning by doing är fett najs:)

Ja annars blir man ju inte klokare, så nu är jag lite klokare till nästa gång iaf :)

Vad har du köpt för plattor?
Många serier finns ju med 3x3st 10cm x 10cm som matchar 30cm x 30cm just för att använda i lokala fall.

JOW skrev:
Vad har du köpt för plattor?
Många serier finns ju med 3x3st 10cm x 10cm som matchar 30cm x 30cm just för att använda i lokala fall.
Bauhaus har knappast det utbudet.

Kanske, kanske inte..

Morten Alper, tillför du något eller är du bara bitter av någon outgrundlig anledning?

JOW skrev:
Kanske, kanske inte..

Morten Alper, tillför du något eller är du bara bitter av någon outgrundlig anledning?
Ja, jag tillför något och bitter är jag inte men när man behöver peka med hela handen så uppfattas det kanske så.
När även mitt inlägg plockas bort om hur slukristen ska monteras av en moderator så undrar man lite vad som är väsentligt och vad som är tjafs eller cash.

Det kanske beror på att du bäddar in någon attityd i din text eller sättet du uttrycker dig på.
Jag uppfattar dig inte som konstruktiv.
Jag tycker att du har en ton i ditt skriftspråk som är aningens nedlåtande. Det ser inte trevligt ut.

Nu är jag klar med det.

• Gilla
Kimpaann
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.