?? Gör du reklam för din andra tråd ?? Du har ju redan skrivit om detta där. Tråkigt att du fick problem.

Större publik-större effekt-ja tråkigt, men livet går vidare-utan Tiviifönster... :-/

ja i veckan kom en laddning lister från tivii, som blivit fel sen tidigare, nu helt fel igen.DE ÄR OTROLIGA!
Tänkte gå till deras monter på Noliamässan och fråga om deras affärsidé var att ordna allt från början till slut, vilket de påstår i sin broschyr. Om de hade svarat ja på det hade jag nog talat om för dem att de ljuger... >:(

Fortfarande inte klart, ringt ansvarig på Tivii som ska återkomma om ev ersättning, blir väl om något år-jag blir vansinnig!

perfekt, nu har byggfirman gått i konkurs-tack och lov för det... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

läste lite förut om detta...

är det tivii eller din byggfirma som är problemet? fattar inte...

inte så att du slänger skit på tivii när det egentligen är din byggfirma som strulat?

vad vet jag... förstår att du är upprörd, men börjar bli lite tröttsamt ???

om du läst lite tidigare och inte fallit i sömn än så är det BÅDE Tivii-ggr massor som klantat sig och byggfirman som nu gått i konkurs, tack och lov.Återstår tivii att slänga skit på, de verkar inte tröttna så fort, har fortfarande inte hört av ansvarig som lovat detta. :o :o :o

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.