Blir tokig! Hur kommer man åt att tvätta fönster på inglasningen utåt, innanför krysstaketet? Inglasningen är på övervåningen och jag vill kunna tvätta inifrån, inte stå på stege utanför. Måste man ta lyfta bort glasen? Någon som har en fiffig idé, eller vet vart man kan få tag på bra fönstertvätts-verktyg. Min skrapa är för bred så jag kommer inte åt på det fönster som sitter i yttersta skenan, dvs närmast räcket.

Vart får man tag på proffsverktyg för fönstertvätt? Har letat länge!
 
  • Utsikt från insidan av en inglasad övervåning med krysstaket och fönstertvättredskap på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.