Blir tokig! Hur kommer man åt att tvätta fönster på inglasningen utåt, innanför krysstaketet? Inglasningen är på övervåningen och jag vill kunna tvätta inifrån, inte stå på stege utanför. Måste man ta lyfta bort glasen? Någon som har en fiffig idé, eller vet vart man kan få tag på bra fönstertvätts-verktyg. Min skrapa är för bred så jag kommer inte åt på det fönster som sitter i yttersta skenan, dvs närmast räcket.
Vart får man tag på proffsverktyg för fönstertvätt? Har letat länge!