Hej!
Skall installera ett fast (runt) 7oo mm fönster ovan diskbänk. Köper man invändig smyg och foder inne/ute av tillverkaren blir det nästan lika dyrt som fönsret!!

Har någon bra och billiga tips hur man själv fixar detta.
Hört något om "wedi" alt blötlägga gips?

Mvh
Skogis
 
Blöta gips ska funka, någon jobbade med plyfa vill jag minnas. I badrummet tänker jag använda en byggskiva i hårdskum (LUX, KGC) och det borde ju funka även utanför badrummet......

Foder kan man såga i tjockare plyfa. Vill man absolut ha en klyvsågad struktur på utsidan får man lappa ihop flera brädor...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.