T torparn #1 Medlem · 9 inlägg 31 maj 2006 22:21 torparn Medlem 9 inlägg 31 maj 2006 22:21 #1 Är det någon som har köpt spröjasade fönster från byggmax? Är de hållbara/bra kvalitet mm?
ikeahantverkaren #2 Medlem · skåne · 963 inlägg 3 jun 2006 10:56 ikeahantverkaren Medlem skåne 963 inlägg 3 jun 2006 10:56 #2 jag har satt in sådana i min kolonilott. De har klarat en vinter och en sommar utan problem.Verkar vara av god kvalitet. jag tror att de inte har så värst högt isolervärde men det spelar ingen roll i mitt fall eftersom jag bara är där på sommaren.
jag har satt in sådana i min kolonilott. De har klarat en vinter och en sommar utan problem.Verkar vara av god kvalitet. jag tror att de inte har så värst högt isolervärde men det spelar ingen roll i mitt fall eftersom jag bara är där på sommaren.