Hej. Jag har fler fönster i mitt hus som det står astral 50 2-78. Har googlat mig till att det finns en barnspärr. Men fönstret öppnas bara några centimetrar. Är det någon som kan nått om dom fönsterna?
Hej. Efter en helt del bråkande med fönstret så har jag lyckats öppna det. Barnspärren var fastkilad, det var därför de inte fungerade. Men vi funderar på att byta fönster inom en snar framtid då dom är lite äldre och mellan vissa fönster verkar det ha blivit kondens..J jonaserik skrev:
Klicka här för att svara


