Hej!
Jag har exakt likadana fönster som inte går att öppna. Jag får ta en mejsel på utsidan och kränga hela baletten åt sidan. För mig så har själva fönsterkarmen blivit lite sned. Men det borde gå att öppna men då såg jag att när man har handtaget öppet så glappar själva öppnings stången under fönstret. Jag skall kapa på ena sidan något så det går att öppna.
Löste du det?
Med vänlig hälsning,
Jag har exakt likadana fönster som inte går att öppna. Jag får ta en mejsel på utsidan och kränga hela baletten åt sidan. För mig så har själva fönsterkarmen blivit lite sned. Men det borde gå att öppna men då såg jag att när man har handtaget öppet så glappar själva öppnings stången under fönstret. Jag skall kapa på ena sidan något så det går att öppna.
Löste du det?
Med vänlig hälsning,
Klicka här för att svara

