Byter fönster hur gör man om det är så att de inte är helt i lodrätt med ytter panel? ska man sätta de efter panelen ändå eller dra in karmen ner till eller upptill tills de är i lod? hur gör proffsen?
 
Det beror helt på vad det är för fönster eller ch hur mycket väggen lutar.
Generellt monterar man alltid i lod men man kan göra undantag
 
Matti_75 Matti_75 skrev:
Det beror helt på vad det är för fönster eller ch hur mycket väggen lutar.
Generellt monterar man alltid i lod men man kan göra undantag
Är fasta fönster
 
Då är det inte lika viktigt med att dom är lod o våg
 
Vis av erfarenhet hade jag numera följt väggen. Mycket lättare att spika på fodret.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.