Extra isolerat med fogskum? I Genomförning i källarväggen var bergvärme rören placerade i typ PVC avlopp rör dia ca 100mm ganska tunn armaflex, där var det riktigt kalldrag så jag körde in fogskum där, nu efteråt funderar jag om det var smart eller inte, tacksam för svar på detta inlägg.