Hej!

Jag tänkte dra fogen på inbyggnadstoaletten i linje med fogen på väggen, men nu funderar jag på om jag ska dra den mitt på lådan för inbyggnadstoaletten istället. Hur skulle ni göra?

14128015093220.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

T
Andreas Lundgren skrev:
Hej!

Jag tänkte dra fogen på inbyggnadstoaletten i linje med fogen på väggen, men nu funderar jag på om jag ska dra den mitt på lådan för inbyggnadstoaletten istället. Hur skulle ni göra?

[bild]
Det fetstilta alternativet!

• Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Andreas Lundgren skrev:
Hej!

[bild]
Jag hade hellre köpt en skiva av fukttåligt slag som löper över hela ovansidan.
Behöver man inspektera i lådan så är detta ett bättre alternativt.

Annars hade jag sagt att fogen ska vara i mitten på lådan.

Ovanifrån ser man inte så mycket, behöver man fixa något då är det i plastluckan bakom spolknappen
Jag bestämde mig tillslut att sätta skarven längs med väggen istället, tror att den sticker ut mindre då och smälter in bättre... Jag får lägga upp en bild när det är klart. :-)

SSSS
Såhär gjorde vi, dvs skarven lika som på väggen. Vi valde även att ha en lika skiva på cisternen som kommod/spegelskåp som man kan plocka bort vid behov.

toa.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
tlundberg och 1 till
  • Laddar…
Jag såg till att väggen och fixturen synkade så att både vägg och fixtur centrerade. Lite svårt för dig nu dock :/

Visa bilaga 116051

• Gilla
tlundberg
  • Laddar…
Ja, det hade nog varit det bästa!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.