1 409 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Foga under mark
Nu förstår jag ju inte riktigt vad det är du vill göra men med PEM slang i mark använder man alltid PRK kopplingar (i mässing) med svart klämring. Klämringen ska alltid skruvas i botten.
Ska du ansluta till markrör som du skriver så får du köra med förminskningar tills du kommer till rätt dimension och sen köra klämkoppling på.
Vore ju bra om du beskriver vad det är för, avlopp, dränering, vatten...?
Ska du ansluta till markrör som du skriver så får du köra med förminskningar tills du kommer till rätt dimension och sen köra klämkoppling på.
Vore ju bra om du beskriver vad det är för, avlopp, dränering, vatten...?
Hej och tack för svar.
Hade tänkt mig en enklare "fullösning" som inte kräver så mycket anslutningar. Jag ska koppla in mig på ett markrör som leder till en stenkista på tomten. Så frågan är: går det att göra som jag beskriver och täta med någon fiffig fogmassa/skum som klara av ligga i mark?
Hade tänkt mig en enklare "fullösning" som inte kräver så mycket anslutningar. Jag ska koppla in mig på ett markrör som leder till en stenkista på tomten. Så frågan är: går det att göra som jag beskriver och täta med någon fiffig fogmassa/skum som klara av ligga i mark?
Produkter som diskuteras: "stenkista"
Stenkista Mr Flowout
Dränerar 144 liter
895 kr inkl moms
Läs mer
Klicka här för att svara