useless useless skrev:
Varför kan du inte bygga klart väggarna innan golvet flytspacklas?
Kanske inget problem med det är inte helt plant om jag skulle fästa regeln i eps golvet. Det har blivigt en liten höjning i mitten jämfört med mot väggarna. Men det går väll att lösa som ovan skrivt.
Wc fixturen ska också stå på den liggande regeln och man ska höja den till en markering på 100cm för att få rätt höjd. Men börjar man bygga alltför mycket på golvet efter de är fäst är det nog risk att toan blir för låg.
Lite kan man väll anpassa men är inte på det momentet än, får grubbla på det senare :)
 
Redigerat:
@nino
Tack för ditt tips. Har nu flytit, det gick bra och glad att jag inte gav mig på hela rummet :D
hur länge ska man vänta innan man kan ta bort brädan som spärrar spacklet mot ovriga golvet?
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
T
T TheGame skrev:
@nino
Tack för ditt tips. Har nu flytit, det gick bra och glad att jag inte gav mig på hela rummet :D
hur länge ska man vänta innan man kan ta bort brädan som spärrar spacklet mot ovriga golvet?
När spacklet är torrt:rolleyes:
 
T tank77 skrev:
När spacklet är torrt:rolleyes:
Ja captain obious :crysmile:
Det känns redan tort, tänkte bara att det inte är så där halvsegt i h kanske sitter fast lite och man drar bort och lite följer med så att säga. Nåja låter det s
 
Dagen efter blir nog bra, eller efter 12h
Men det är lätt att man bryter loss nån bit av spacklet när det inte härdat riktigt
 
  • Gilla
TheGame
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.