Kanske inget problem med det är inte helt plant om jag skulle fästa regeln i eps golvet. Det har blivigt en liten höjning i mitten jämfört med mot väggarna. Men det går väll att lösa som ovan skrivt.useless skrev:
Wc fixturen ska också stå på den liggande regeln och man ska höja den till en markering på 100cm för att få rätt höjd. Men börjar man bygga alltför mycket på golvet efter de är fäst är det nog risk att toan blir för låg.
Lite kan man väll anpassa men är inte på det momentet än, får grubbla på det senare
Redigerat:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden