Hej alla
Har nu tänkt flytspackla upp (0,5-1 cm) ett mindre område (ca 3 m2) i sovrumsgolvet som lutar ner och sedan lägga foam och parkett. Har tänkt köra med primer och sedan flytspackel ( FLYTSPACKEL PROBAU SNABB FIBER 20KG 5-100MM)
Är detta rätt tänkt? Detta med armeringsnät när eller var behövs detta? ytan som ska spacklas är träskivor. Vill gärna göra rätt!