Behöver flytfix till 200 kvm golv men vill inte köpa i Sverige. någon som provat utomlands?
Av egen erfarenhet har jag köpt 20kg snigeldynamit utomlands , takplåt ,ventilation garageportar , Luft/vatten , hjullastare, ja massa men så lite jag bara kan i Sverige. Anser priserna saltade inom bygghandeln.
Av egen erfarenhet har jag köpt 20kg snigeldynamit utomlands , takplåt ,ventilation garageportar , Luft/vatten , hjullastare, ja massa men så lite jag bara kan i Sverige. Anser priserna saltade inom bygghandeln.
En undran bara ska du flyta 200 m2 själv , det går åt ca 1 säck per cm och m2 , har du blandningsmaskin eller har du tänkt flyta i ett stycke eller mindre bitar , är lite intressant i eget syfte , i övrigt vet jag inget om att köpa från andra sidan
TS ska ha flytFIX, inte flytspackel, stor skillnadJ jojo123 skrev:
Jag gör hela golvet själv ett rum i taget med flytfix och släde går det bra. höjder tar jag ut på rätskivor och ställer in släden efter dessa första varvet lägger jag i mitten sedan låter jag det sätta sig innan man fortsätter rad efter rad.
Presis har 200 kvm att lägga och köpa flytfix i dom mängderna i detta land blir dyrt. så hittade förut ett företag utomlands men glömde spara det. Så om någon har gjort det tidigare och har förslag vore det gott
har tillverkat släde likt denna med tänder 8x8 mm med skaft så man spar ryggen. Då behöver man inte bry sig om golvets ojämheter.
Klicka här för att svara