Om man är medlem i Villaägarnas Riksförbund får man 20% rabbat hos Flüggers färg. Jag köpte akrylat fasadfärg hos Flüggers i Örebro och fick betala 123 kronor litern när jag köpte en 9-liters hink. Dyrare färg än detta går ej att hitta i Örebro. Priset brukar ligga på ca 90 kr litern.

Jag har blivit grundlurad av Villaägarnas löften om rabatt. Hade jag handlat i vilken annan affär som helst hade jag sparat hundratals kronor.
 
Intressant. Jag har senaste månaden köpt färg för ett par tusen och funderat på att titta på Flügger pga Villaägar-rabatten. Av någon anledning har det inte blivit av än och det kanske är lika bra det efter att ha läst ovanstående. Hittills har det istället varit K-Rauta som fått sälja färgen till mig. Dyrt eller billigt vet jag inte...
 
Jämför de s.k. "erbjudandena" från Villaägarna innan ni slår till. De är kanske inte så bra som de vill påskina.

Själv är jag Beckers-fan när det gäller målarfärg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.