Johan mlg Karlsson #16 Medlem · Stockholm · 430 inlägg 7 aug 2012 11:20 Johan mlg Karlsson Medlem Stockholm 430 inlägg 7 aug 2012 11:20 #16 Jo, det är korrekt. Tapatalk-appen klarar bara JPEG-bilder. Tyvärr är Tapatalk-appen stängd mjukvara så det finns väldigt lite vi kan göra för att fixa det. Enda lösningarna är att antingen konvertera bilden till JPEG eller ladda upp via webben.
Jo, det är korrekt. Tapatalk-appen klarar bara JPEG-bilder. Tyvärr är Tapatalk-appen stängd mjukvara så det finns väldigt lite vi kan göra för att fixa det. Enda lösningarna är att antingen konvertera bilden till JPEG eller ladda upp via webben.
vojma #17 Medlem · Norrbotten · 2 589 inlägg 10 aug 2012 17:11 vojma Medlem Norrbotten 2 589 inlägg 10 aug 2012 17:11 #17 Jag lyckas inte ladda upp bilder i JPG-format heller. Samma felmeddelande som tidigare.
vojma #18 Medlem · Norrbotten · 2 589 inlägg 27 sep 2012 19:05 vojma Medlem Norrbotten 2 589 inlägg 27 sep 2012 19:05 #18 vojma skrev: Jag lyckas inte ladda upp bilder i JPG-format heller. Samma felmeddelande som tidigare. Någon som har tittat på det här problemet? Är det bara jag som har problem med att ladda upp bilder från iPhone till BH via Tapatalk? Finns det någon inställning i telefonen som jag kan ha ändrat av misstag som gör att det inte fungerar?
vojma skrev: Jag lyckas inte ladda upp bilder i JPG-format heller. Samma felmeddelande som tidigare. Någon som har tittat på det här problemet? Är det bara jag som har problem med att ladda upp bilder från iPhone till BH via Tapatalk? Finns det någon inställning i telefonen som jag kan ha ändrat av misstag som gör att det inte fungerar?