Så var det dax för kök. Men oj vad lite arbetsyta det fanns i orginalköket. Är det någon som har några ideer eller tips?? Har skissat och skissat, men utan framgång.
Behov:
Så nära en bra arbetstriangel som möjligt vill vi komma
Mer arbetsytor än orginalet
Utanför väggen ut till vardagsrummet står matsalsbordet, så bara en mindre matplats behövs i köket, väggen in till vardagsrummet planeras att göras halvhög.
Altandörr och fönster kan lätt byta plats .
se husritning på:
http://www.modulent.se/husprogram/?id=43&page=2&menu=0
("kök mot trädgård")
Tack!
Behov:
Så nära en bra arbetstriangel som möjligt vill vi komma
Mer arbetsytor än orginalet
Utanför väggen ut till vardagsrummet står matsalsbordet, så bara en mindre matplats behövs i köket, väggen in till vardagsrummet planeras att göras halvhög.
Altandörr och fönster kan lätt byta plats .
se husritning på:
http://www.modulent.se/husprogram/?id=43&page=2&menu=0
("kök mot trädgård")
Tack!
Kolla in vår planlösning på vår hemsida, den är ganska lik
Tack
har klurat lite till och såhär blev det...
vi flyttar fönster och dörr, samt lägger till en bänk och flyttar med diskmaskin och ho till under fönstret.
Tror ni det blir lite för inträngt i hörnet innanför ugnarna?
har klurat lite till och såhär blev det...
vi flyttar fönster och dörr, samt lägger till en bänk och flyttar med diskmaskin och ho till under fönstret.
Tror ni det blir lite för inträngt i hörnet innanför ugnarna?
Klicka här för att svara

