Hej,
En firma slipade och lackade ek parkett golvet för ca 2 veckor sedan med 1 komponents lack. Efter en veckas torkning ställde jag 2 x 40kg hantlar på golvet med ett ligg underlag som skydd. Det har nu blivit mörkare fläckar just där hantlarna stod. Vad beror detta på? Måste man slipa om och lacka igen för att bli av med dom?
Tack på förhand!