Hej!
Vi anlitade en golvfirma för att slipa, färga och vaxa vår ekparkett.
Efter bara några dagar så blev golvet flammigt där man hade gått och nu efter drygt ett halvår så ser det fruktansvärt ut.
Vi har även gula fläckar under mattor och div saker som legat på golvet.
De flammiga fläckarna är helt normalt enligt hantverkaren då det är släpljus i lägenheten, alltså ljus från flera olika håll. Dom gula märkena under mattor är tydligen också normalt eftersom att trägolv gör så.
Detta tycker jag låter väldigt märkligt. Är det någon som kan bekräfta om ett golv ska se ut såhär efter ett halvår?
Tack på förhand!
Vi anlitade en golvfirma för att slipa, färga och vaxa vår ekparkett.
Efter bara några dagar så blev golvet flammigt där man hade gått och nu efter drygt ett halvår så ser det fruktansvärt ut.
Vi har även gula fläckar under mattor och div saker som legat på golvet.
De flammiga fläckarna är helt normalt enligt hantverkaren då det är släpljus i lägenheten, alltså ljus från flera olika håll. Dom gula märkena under mattor är tydligen också normalt eftersom att trägolv gör så.
Detta tycker jag låter väldigt märkligt. Är det någon som kan bekräfta om ett golv ska se ut såhär efter ett halvår?
Tack på förhand!
Klicka här för att svara


