Någon har inte placerat strömuttaget till fläkten rakt ovanför vilket gör att PAX fläkten ur 200-serien måste placeras på sniskan om man inte vill ha någon utompåliggande el.
Någon som har förslag eller idéer för att slippa göra ett nytt hål i badrumsväggen?

Fläkten sitter på en vägg rakt fram i badrummet under ett snedtak och är därför väldigt ögonfallande om den sitter på sniskan.
 
Redigerat:
Kan du inte bara borra upp ett hål för kablarna där strömmen nu kommer in i paxfläkten och sätta den rakt?
 
Problemet blir ju ett fult hål man skall försöka rädda.
Därför undrar jag om det finns någon annan fläkt man kan köpa som ex skulle kunna "rädda" oss.
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.