Efter 4 månader i kaos börjar vi äntligen se ljuset i slutet av tunneln, har totalrenoverat lägenheten bortsett från badrummet. Nu är det bara småplock kvar, typ sätta på lådfronter etc.

Men innan vi ens hunnit städa efter renoveringen ser jag att saker redan är trasiga/repiga/fläckiga, ex är det massor av repor i den nya parketten på flera ställen både i köket och andra rum (särskilt mycket i köket) :( samt märken och repor/flisor i köksstommarna. Är detta normalt eller ska jag förebrå mig själv ännu mer för att jag inte stod på mig om att min make och hans far skulle ge fan i "mitt kök" ?:/

Låter trist, men det är klart skiljer du dig så slipper du både mannen och svärfar...

awe77 skrev:
Låter trist, men det är klart skiljer du dig så slipper du både mannen och svärfar...
Ja, det vore ju nåt! ;)
Skämt åsido, inte värt att skiljas över .... men väl värt att striden nästa gång det blir tal om att "pappa kan fixa"!

Men frågan kvarstår, är det standard att stommarna blir repiga och fläckiga i samband med att de sätts upp ?

Det där beror väl helt på hanteringen och hur försiktig man är. Mina vita stommar från Kvik är varken repiga eller fläckiga, jag är ganska noggrann och försiktig av mig också.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.