Dessa fläckar uppstod för några månader sedan. Ingen aning om de kom direkt eller hur det var. En dag var de bara där men kollar inte heller varje dag. Det är inget som går torka bort utan de är en missfärgning som uppstått. Tänkte att jag skulle måla över det men då uppstod några frågor.
1. Tänk om de kan komma tillbaka för vet som sagt inte vad det är? Är ett äldre hus från 1910 och innertaket gjorde nog om på 60-70-talet.
2. Om jag målar finns det risk att fläcken syns igenom så jag ska använda något annat preparat först?
1. Tänk om de kan komma tillbaka för vet som sagt inte vad det är? Är ett äldre hus från 1910 och innertaket gjorde nog om på 60-70-talet.
2. Om jag målar finns det risk att fläcken syns igenom så jag ska använda något annat preparat först?
Ta en bild på fläckarna.C cissi89 skrev:Dessa fläckar uppstod för några månader sedan. Ingen aning om de kom direkt eller hur det var. En dag var de bara där men kollar inte heller varje dag. Det är inget som går torka bort utan de är en missfärgning som uppstått. Tänkte att jag skulle måla över det men då uppstod några frågor.
Det är i ett vardagsrum och ingen köttfärs har lagats härnä men ser inte heller ut som de i verkligheten utan de är inget som kommer nerifrån eller vad man säger utan mer som en utspridd missfärgning.Jonatan79 skrev:
Klicka här för att svara