15 436 läst ·
19 svar
15k läst
19 svar
Fjärrstyra bastun via sms
Man skaffar eller använder allt det du skrev för att man vill slippa att dö och för att det är lag på det.
Varför låser du dörren när du går? Totalt onödigt då det är busenkelt att ta sig in ändå.
Du får gärna upplysa oss andra i hur lätt det är att veta att ett hemligt mobilnummer som är inställt på att göra något via sms som bygger på vad jag säger att den skall göra är lätt.. Och hur den risken är högre än att man av misstag råkar slänga in en handduk eller likande när man städar utanför bastun.
Varför låser du dörren när du går? Totalt onödigt då det är busenkelt att ta sig in ändå.
Du får gärna upplysa oss andra i hur lätt det är att veta att ett hemligt mobilnummer som är inställt på att göra något via sms som bygger på vad jag säger att den skall göra är lätt.. Och hur den risken är högre än att man av misstag råkar slänga in en handduk eller likande när man städar utanför bastun.
Redigerat:
Jag låser dörren för att jag skall få ut något på försäkringen.
Jag har öht inte värderat riskerna mot varandra, det är något var och en får göra själv. Utifrån hur var och en avgör hur stor sannolikheten och hur stor konsekvensen är.
Jag har öht inte värderat riskerna mot varandra, det är något var och en får göra själv. Utifrån hur var och en avgör hur stor sannolikheten och hur stor konsekvensen är.
Göran.W
Verktygstokig
· skåne Tomelilla
· 3 125 inlägg
Göran.W
Verktygstokig
- skåne Tomelilla
- 3 125 inlägg
Känns lite så där att fjärstyra en bastu.
Ett kallt bastu aggregat blir lätt en avställnings yta.
Verkar vara en onödig risk man tar när det inte tar mer än någon timme för bastun att bli varm.
Ett kallt bastu aggregat blir lätt en avställnings yta.
Verkar vara en onödig risk man tar när det inte tar mer än någon timme för bastun att bli varm.
Klicka här för att svara