Finns det erfarenheter av köksfläktar från fjäråskupan?

Vi har nu bara kvar att välja köksfläkt till vårt Kvänumkök. Vi kommer förmodligen ha en skåpmonterad alt. infälld under skåp fläkt 60cm bredd.

Fjäråskupan har 2st vi sett på Stil och diskret.

Hur är detta märke i kvalite och funktion?
 
P
Bra grejer bra service
 
Har haft en 90 kåpa i snart 8 år och är mycket nöjd.
 
A
För de priserna skulle man ju inte nöja sig med annat än toppkvalitet och bra service.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.